KT HPO - 9. Velinac - vrh

Područje: 12. Srednji Velebit

Žig HPO
Metalni žig HPO-a zacementiran je na stijenu uz upisni tuljac, a 3 m sjevernije je metalni žig PPV.
Planinarski put Velebno (PPV)
Vidik s Velinca otvoren je prema moru.
Prilazi Skorpovački prijevoj – Velinac 50 min
Budaci – Velinac 1 h
GNSS tragovi pogledaj i preuzmi gpx trag na podstranici Karta uključivanjem sloja GNSS tragovi
Premužićeva staza (tzv. Skorpovački prijevoj) - Velinac (2,1 km)
..........................................................
Premužićeva staza (tzv. Skorpovački prijevoj) - Velinac 1 h Uspon na Velinac započinjemo na proširenju uz šumsku cestu ...
Prilaz(i) vozilom Najbliži prilaz vozilom je tzv. Skorpovački prijevoj. Do prijevoja se može doći dabarskom cestom iz smjera Sušnja Cesaričkog, naselja na državnoj cesti D25 Gospić-Karlobag. Na 4. km dabarske ceste (na oštrom desnom zavoju) skrenuti lijevo na makadamsku cestu koja vodi s južne strane Visibabe, Bačića kose, Prikinutoga brda prema Skorpovcu i nastavno do Kugine kuće. Oko 3,8 km od skretanja makadamska cesta presjeca Premužićevu stazu, a s lijeve strane ceste je proširenje gdje se možemo parkirati i započeti uspon prema vrhu.