KT HPO - 1. Črmuž (Črmažov) vrh

Područje: 9. Gorski Kotar - sjeverni dio

Črmuž (Črmažov) vrh je zamjenska KT umjesto KT Okrugljak - vrh koja je koncem 2021. ukinuta

Metalni žig Delničke pl. obilaznice zavaren je za vršni zaobljeni metalni stupić na kojem je upisna kutija oko 30-ak m jugoistočno od vršne točke.
Delnička planinarska obilaznica (DPO)
S vršne točke i točke na kojoj je upisna kutija i žig vidik je ograničen šumom osobito u doba vegetacije. Malo niže od upisne kutije s travnate južne padine otvoren je vidik od JI do JZ. Uz rub šume na JI obzoru vidimo Bjelolasicu a nastavno u smjeru kazaljki na satu je Čelimbaša i viši vrhovi iza nje, zatim na JJZ su Strilež i Viševica pa Bitoraj i nastavno V. Lipovača i V. i M. Slavica na JZ obzoru. A malo niže od vršne točke s travnate sjeverne padine po kojoj vodi prilazni put otvoren je vidik od SSZ do SI na okolne hrvatske gore. Na SSZ obzoru je Drgomalj pa u smjeru kazaljki na satu do Skradskog vrha na SI. Za dobre vidljivosti od smjera Drgomalja do Skradskog vrha protežu se daleko na obzoru Kamniško Savinjske Alpe.
Prilazi M. Poljane/Polane - Črmaž vrh  45 min
raskrižje pl. putova uz petehovačku cestu - Črmaž vrh 1.15 h
............................
M. Poljane/Polane - Črmaž vrh  45 min Uspon na vrh možemo započeti na malom proširenju uz užu asf. cestu kod prvih kuća vikendaškog naselja Mala Poljana/Polana (oko 950 m od početka uže asf. ceste koja se odvaja* s petehovačke ceste i vodi kroz V. i M. Poljanu do lovačke kuće). Nedaleko proširenja je i raskrižje pl. putova - iz smjera V. Poljane (po asf. cesti) i smjera Štimčevog vrha (i ugostiteljskog objekta) i vrha M. Petehovac (označeno okruglom markacijom, strjelicom smjera i putokazom a tu su i dva biciklistička putokaza). Od raskrižja pl. put vodi po asf. cesti (označeno okruglim markacijama na betonskim naponskim stupovima) mimo kuća do lovačke kuće Polane (tu je i KT Delničke pl. obilaznice). Dalje pl. put vodi po kolnom makadamskom putu mimo zadnjih vikendaških kuća do desnog skretanja na vlaku (označeno strjelicom smjera i okruglom markacijom). Ubrzo ulazi u šumu i nastavlja po vlaki umjereno se uspinjući do lijevog skretanja na šumsku stazu (označeno strjelicom smjera, okruglom markacijom i putokazom). Nastavno put vodi po šumskoj stazi umjereno se uspinjući a ubrzo oštrije i izlazi na travnatu sjevernu padinu i po njoj oštro do upisne kutije s žigom KT, metalnog stola i hrpe kamenja. Oko 30-ak m SZ je vršna točka s hrpom kamenja i ostatkom drvenog kruža.
*Do odvojka dolazimo asfaltnom cestom iz Delnica (oko 3,6 km od benzinske pumpe INA Delnice na sjevernom ulazu u grad). Cesta kratko vodi mimo nekoliko kuća zatim skreće oštro desno (putokazi prema ugostiteljskom objektu Petehovac) i nastavlja kroz prvi a ubrzo kroz drugi podvožnjak uspinjući se do spomenutog odvojka.
raskrižje pl. putova uz petehovačku cestu - Črmaž vrh  1.15 h Uspon na vrh možemo započeti na raskrižju pl. putova* uz oštri desni zavoj prilazne ceste (58113) koja vodi iz Delnica do ugostiteljskog objekta Petehovac (oko 550 m prije njega). Početak je obilježen starim drvenim putokazom (Črmažov vrh 1,5 h i M. Petehovac 35 m, tu su i dva turističko-biciklistička putokaza). Pl. put kratko vodi po nasutom kolnom putu do prostrane livade s nogometnim igralištem i nastavlja mimo igrališta do raskrižja vlaka i pl. putova. Po lijevom odvojku vlake vodi prilazni pl. put do M. Petehovca (označeno putokazom). Pl. put prema Črmažu nastavlja pravo po vlaki umjereno se uspinjući kroz šumu do malog travnatog sedla i dalje umjereno se spuštajući do raskrižja vlaka. Nastavno pl. put vodi u luku po desnom odvojku vlake do oštrog lijevog skretanja (označeno strjelicom smjera, putokazom i okruglim markacijama). I ubrzo izlazi na zavoj širokog sitnim kamenom nasutog kolnog puta (vlake) nedaleko ostataka kamenih zidova i bunara Pavlakove šute (tu je i žig KT DPO-a). Pl. put dalje vodi po širokom i dobrom kolnom putu (uzduž kojeg su okrugle markacije na okolnim bukovim stablima) oko 1 km ne mijenjajući visinu do lijevog a potom oštrog desnog zavoja. Iza zavoja pl. put se počinje umjereno uspinjati i vodi do proplanka posječene i iskrčene šume. Kolni put nastavlja lijevo u blagom luku (i vodi u M. Poljanu) a pl. put skreće s njega desno (označeno putokazom - Črmažov vrh 15 min) na šumsku stazu. Nastavno pl. put vodi po šumskoj stazi blago se uspinjući do malog proplanka a otuda oštro se uspinjući do izlaza iz šume na travnati vršni proplanak i kratko do vršne točke i 30-ak m udaljene upisne kutije sa žigom.
*Od raskrižja jedan pl. put vodi prema Štimčevom vrhu (ugostiteljskom objektu), drugi prema lovačkoj kući u M. Poljani/Polani a treći prema vrhovima M. Petehovac i Črmaž.
M. Poljane/Polane - Črmažov vrh (2,6 km)
raskrižje pl. putova uz petehovačku cestu - Črmažov vrh (4,2 km)
Prilaz(i) vozilom Premda je najbliži prilaz osobnim vozilom desnog skretanja prilaznog. pl. puta na vlaku iza zadnjih kuća u M. Poljani/Polani prepouka je ostaviti vozilo ili kod spomenutog proširenja (raskrižja pl. putova) i na prostranom parkiralištu kod lovačke kuće Polana. Do kuće se može kombijem, minibusom i autobusom.