KT HPO - 4. Drgomalj - vrh veliki Drgomalj

Područje: 9. Gorski Kotar - sjeverni dio

Metalni žig GPP-a zacementiran je na vršnu stijenu uz betonsko postolje drvenog križa a zapadno od stupića s upisnim tuljcem. Gumeni žigovi HPO-a i GPP-a su u upisnom tuljcu.
Goranski planinarski put (GPP)
Vidik je otvoren na zapadnu, sjevernu i istočnu stranu, prema Snježniku i Risnjaku te na dolina Kupe i Kuželjske stijene. Iznad doline se uzdižu Levešni i Špičasti vrh, a u smjer istoka Skradski vrh.
Prilazi Delnice – Veliki Drgomalj 1.45 h
Mala Lešnica – V. Drgomalj 3 h
Razloge – Praprot – V. Drgomalj 4 h
Raskrižje (iza vojarne HV u Delnicama) - V. Drgomalj 1 h
.............................
Raskrižje (iza vojarne HV u Delnicama) - V. Drgomalj 1 h Pl. put počinje na raskrižju udaljenom oko 1,3 km od vojarne HV u Delnicama. U šumarku na raskrižju je klupa a na stupu drvene smjerokazne ploče. Asfaltna cesta nastavlja desno i vodi prema SRC Drgomalj (biatlon) a lijevo se odvaja široka šumska makadamska cesta na čijem početku je rampa. Početak je označen smjerokaznom pločom i okruglom markacijom s dodatnom crtom smjera (i oznakom za biciklističku stazu). Put kratko vodi po cesti s koje se nakon 5 minuta odvaja desno i nastavlja po širokoj vlaki (skretanje označeno drvenim putokazom, okruglom markacijom i strelicom smjera). Ako rampa na početku ceste nije zaključana može se do spomenute vlake doći vozilom. Put se ravnomjerno i kontinuirano uspinje po vlaki i nakon 40 minuta odvaja se i ubrzo izlazi (pokraj drvene klupice) na sedlo između Starog i Velikog Drgomalja. Nastavno vodi po širokom južnom hrbatu V. Drgomalja blago se uspinjući i za 15 minuta stiže na vrh.
Raskrižje (V. Ravan, iza vojarne HV u Delnicama) - Veliki Drgomalj (2,8 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži je prilaz raskrižje sa smjerokaznom pločom i markacijom udaljeno oko 1,3 km od vojarne HV u Delnicama. Ako dolazimo iz središta Delnica nastavljamo ulicom F. Supila do raskrižja sa Zrinskom ul. (neposredno prije crkve). Zatim lijevo po Zrinskoj mimo tvornice peleta  (s desne strane), nastavno pokraj parkirališta ispred ulaza u vojarnu, te uz ogradu vojarne do spomenutog raskrižja.
ažurirano 11. 5. 2019.
karto izvor(i) SMAND 12 Gorski Kotar, Goranski planinarski put (GPP), 1:50.000

Fotosfera

• Klacina - Aug. 13, 2021, 4:04 p.m.

- Aug. 13, 2021, 4:03 p.m. 06.08.2021. Ovo za parkiranje je točno. Međutim, šumarija je odradila odličan posao pa se markacije na građenom putu uopće ne vide. Oznake za skretanje nema, a put je toliko zarastao da se vrlo lako može dogoditi da se produži krivim putem. Zato preporučam gpx trag do skretanja sa prvog na drugi građenih put. Kasnije je put jasan. Međutim, ako se kroz godinu ili dvije ne očisti staza mislim da će biti velikih problema oko snalaženja

• wukonja - July 29, 2018, 11:43 p.m.

28.7.2018. godine - rampa je bila podignuta, ali nema potrebe ulaziti vozilom na tu šumsku cestu jer je skretanje na planinarsku stazu blizu i lako ga je promašiti iz vozila. Osim toga, u neposrednoj blizini skretanju nema pogodnog mjesta za ostavljanje automobila pa je ipak najzgodnije krenuti pješke od rampe i 5 minuta prohodati. Put je odlično opisan gore, vrlo dobro je markiran i relativno je blag. Međutim, grozno je obrastao. Trnje, koprive, manja stabla, svakakva čuda toliko su obrasla oko staze da to uspon čini vrlo neugodnim. Posjekao sam nožem koliko sam mogao, ali to bi doista netko trebao proći s poštenom mačetom. Za većinu je realna satnica 1 sat od rampe. Gumeni žigovi HPO i GPP su u tuljcu.