KT HPO - 1. Okrugljak - vrh (ukinuta)

Područje: 9. Gorski Kotar - sjeverni dio

KT Okrugljak - vrh je koncem 2021. ukinuta, zamjenska KT je Črmuž (Črmažov) vrh

Metalni žig GPP-a zacementiran je na vršnu stijenu nekoliko metara od stupića s upisnim tuljcem u kojem je i drveni žig.
Goranski planinarski put (GPP), 40 vrhova za 40 godina PD Kamenjak
Vrh je obrastao visokom šumom i nema vidika.
Prilazi Male Drage – Okrugljak 1.15 h
Razdrto – Okrugljak 1.30 h
.........................
Male Drage - Okrugljak 1.15 h Prilaz vrhu započinje u selu Male Drage nedaleko mjesne crkve kod malog parkića s obavijesnom pločom i skulpturom i drvene kuće (k. br. 24) uz koju se prema jugu odvaja šumski put. Početak je označen okruglom markacijom (koja nije odmah uočljiva). Pl. put (dio GPP-a) vodi po spomenutom šum. putu mimo kuća, vrtova i livada i zatim ulazi u šumu. Nakon 500 m pl. put oštro skreće lijevo i nastavlja po vlaki i ubrzo u blagom luku skreće desno i dalje vodi po širokoj i građenoj vlaki ravnomjerno se uspinjući. Zatim izlazi na šumsku cestu, kratko vodi po njoj i ubrzo oštro skreće lijevo i nastavlja po vlaki oštrije se uspinjući. Nakon 400 m put oštro skreće lijevo i po novoprobijenoj vlaki vodi do proplanka nastalog sječom šume (razbacani ostaci grana smetaju prolaz i zaklanjaju markacije). Nastavno put vodi po staroj vlaki do malenog proplanka, zatim kroz šumu po stazi umjereno se uspinjući do vrha.
Male Draga - vrh Okrugljak (3,4 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži prilaz vozilom je selo Male Drage do kojeg dolazimo asfaltnom cestom iz Brod Moravica.
ažurirano 11. 5. 2019.
karto izvor(i) HGSS: -
SMAND: 12 Gorski Kotar, Goranski planinarski put (GPP), 1:50.000

• Sanjin - Jan. 4, 2020, 6:46 p.m.

Još uvijek je situacija kako ju je opisao wukonja. Na jednom mjestu počelo je izvlačenje stabala i prorjeđivanje šume pa su nastradala i stabla s markacijom. Nama je ipak ovo bio jedan krasan izlet po predivnom i toplom zimskom danu. Na vrhu smo uživali i nije nam smetalo što nema pogleda s vrha. Do vrha nam je s tri kraće pauze trebalo 1h20min, a za silazak ravno jedan sat.

• wukonja - July 29, 2018, 11:44 p.m.

Male Drage su iznenađujuće štosno mjesto. Uspon najprije ide gotovo ravno po šumskoj cesti nekakvih 500 metara s koje se lijevo odvaja planinarska staza kojom se nakon 5-10 minuta hoda dolazi do blagog i dugog uspona šumskom vlakom prema vrhu. Taj je dio puta mjestimice obrasao i na njemu su izvaljena stabla. Nakon što se zaokrene prema vrhu, počinje nešto strmiji uspon do samoga vrha. Relativno je dobro markirano, ali nije lako zalutati jer zapravo postoji samo jedna staza. U vršnom dijelu je nedavno nevrijeme napravilo svoje pa je srušeno nekoliko stabala na kojima se nalaze markacije, no unatoč tome se relativno lako može naći put. Napominjem da je vrh bez ikakvih pogleda i sasvim bezveze, a takav je i ostatak uspona. Tabanje kroz šumu, mjestimice obraslom stazom, a mjestimice tragovima nekih šumarskih strojeva kojima izvlače građu. Rekao bih da za je za većinu realna satnica 1h - 1,15h do vrha. Žiga HPO nema, a žig GPP je zacementiran na stijeni kako je opisano.