Vremenska prognoza

Nažalost trenutno nije moguće dohvatiti podatke o prognozi

Opis

Prilaz biciklom:
Prilaz vozilom:

O objektu

Planinarsko sklonište je zidana kućica s prostranom blagovaonicom i spavaonicom u potkrovlju. Izgrađena je na vršnoj glavici Mališćaka obrasloj mješovitom šumom. Odmorište je uz pl. put iz Velike prema Ivačkoj glavi i vrhu Papuka. Sa sjeverne strane skloništa je vidikovac na vrhove Papuka: najviši Papuk, Ivačku glavu, Padežki vis, Koprivnato brdo i Nevoljaš.
ŽIG je u skloništu.

Prilazni pl. putovi i GNSS tragovi (pogledaj i preuzmi GNSS trag na podstranici Karta uključivanjem sloja GNSS tragovi)
Velika - pl. skl. Mališčak
proširenje uz jankovačku c. - pl. skl. Mališčak (kraći put, 2,3 km)
Put započinje kod osamljene bukve oko 250 m iza dvostrukog oštrog zavoja (prvo lijevog pa desnog na kojem se lijevo odvaja vlaka) ili 50 m prije oštrog desnog zavoja jankovačke ceste. U početku put je obrastao i zapušten a nakon 30-ak m izlazi na vlaku. Dalje vodi po njoj uspinjući se do raskrižja* s drugom vlakom. Pravo po vlaki vodi pl. put označen okruglim markacijama do raskrižja s održavanim i dobro markiranim pl. putom Velika - Ivačka glava. Na tom raskrižju (sa smjerokaznim strijelicama i imenima odredišta) nastavljamo lijevo za Mališćak (i Veliku) po vlaki, ustvari po dobrom šumskom putu djelomice nasutim sitnim kamenom (prohodan je i za terenska vozila u suho doba godine). Put uglavnom vodi po hrptu (sljemenu) Martinšćaka blago se uspinjući do raskrižja u podnožju vršne glavice (oko 30 min hoda). Pravo nastavlja prema Velikoj a lijevi odvojak (označen okruglom markacijom, strijelicom i nazivom) vodi kroz mješovitu šumu po oštrom usponu do skloništa.
*Ako želimo kraćim putem  do skloništa (GNSS trag) na raskrižju nastavljamo lijevo (nema markacija) umjereno se uspinjući po vlaki mimo lovačke čeke do raskrižja s vlakom/šumskom c. koja vodi po hrbatu Mališćaka odnosno do markiranog pl. puta Velika-Ivačka glava.

Prilaz(i) vozilom: Do skloništa nema prilazne ceste. Prilaz podnožju glavice na kojoj je sklonište moguć je terenskim vozilom po vlaki (uglavnom vodi po hrptu) djelomice nasutoj kamenom a veći dio je zemljana podloga koja u kišno razdoblja nije za vožnju. Stoga se preporuča ostaviti vozilo na proširenju uz jankovačku cestu koja vodi dolinom Veličanke a ispod istočne oštre padine Mališćaka. Proširenje je na 6,3 km-u jankovačke ceste (od crkve Sv. Augustina u Velikoj) nasuprot kojeg je osamljena bukva na čijem je stablu zapuštena i teže uočljiva  obavijesna ploča (Orahove vode, Ivačka glava), izblijedjela smjerokazna i okrugla markacija. Bukva je oko 250 m iza dvostrukog oštrog zavoja (prvo lijevog pa desnog na kojem se lijevo odvaja vlaka) ili 50 m prije oštrog desnog zavoja jankovačke ceste.

GNSS trag(ovi) prilaza vozilom (pogledaj i preuzmi GNSS trag na podstranici Karta uključivanjem sloja GNSS tragovi)
Velika (crk. Sv. Augustina) - proširenje uz jankovačku c. (6,3 km)

Vrijeme pješačenja do okolnih pl. objekata: pl. dom Jankovac, pl. kuća Jezerce, pl. kuća Lapjak

ažurirano: 7. 8. 2018.

drugi izvor(i): HPS, PD Mališćak

Okolni vrhovi, KT i obilaznice uz pl. objekte

Papuk - vrh Lapjak (KT HPO - KT 2/pod. 1, 667 m, 1.30 h), Papuk - vrh Ivačka glava (KT HPO - KT 3/pod. 1, 913 m, 1.15 h), Mališćak (740 m), Pliš (559 m)
Planinarska obilaznica Hej-lop - KT: dom i vrh, Hrvatske planinarske kuće (žig je u kući)