KT HPO - 3. Papuk - vrh Ivačka glava

Područje: 1. Slavonija

Metalni žig HPS-a zacementiran je na vršnu stijenu s desne strane prilaznog puta nekoliko metara prije upisnog tuljca i kutije i geodetskog stupića a gumeni žig SPP-a je u upisnoj kutiji.
Slavonski planinarski put (SPP)
Sa stjenovitog vrha na glavnom papučkom hrptu neometan je vidik prema najvišem istoimenom papučkom vrhu (u smjeru zapada) te nastavno po glavnom papučkom hrptu prema vrhovima zapadnog Papuka. Od SZ do SI otvoren je vidik na istočnu Podravini i na zapadnu Slavoniju. Za dobre vidljivosti na sjevernom obzoru vidimo brda u Mađarskoj. Vidik na južnu stranu i bosanske planine ometaju krošnje visoke šume.
Prilazi Prijevoj jankovačke ceste (Anđina baraka) – Ivačka glava 1.15 h
Velika – pl. sklonište Mališčak – Ivačka glava 3 h
Velika – izvor Veličanke – Ivačka glava 3 h
Jankovac – Ivačka glava 2 h
............................
proširenje uz šumski makadamski kolni put - Ivačka glava 25 min Prilaz vrhu možemo započeti na proširenju uz makadamski kolni put koji počinje kao zapadni odvojak s jankovačke ceste (Velika - Jankovac - Slatinski Drenovac) nasuprot spomen obilježja* hrvatskim braniteljima poginulim u Domovinskom ratu i vodi prema nepristupačnom najvišem vrhu Papuka (vojni objekt). Nakon 2,2 km od raskrižja spomenuto je proširenje mimo kojeg preko kolnog puta iz smjera Jankovaca vodi markirani pl. put do Ivačke glave (označeno putokazima i okruglim markacijama). Prilazni put naizmjenično vodi po vlakama i stazama kroz šumu blago se uspinjući. Zatim oštro skreće desno pa ubrzo lijevo (označeno strijelicama smjera i okruglim markacijama) i nastavlja po šum. stazi oštrije se uspinjući do malog stjenovitog grebena. Potom silazi s grebena na vlaku s raskrižjem, nastavlja desno kratko po vlaki do podnožja glavice i dalje oštro se uspinjući do stjenovite male vršne glavice.
proširenje uz šum. cestu (prijelaz pl. puta iz Jankovca) - Ivačka glava (1,1 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži prilaz osobnim vozilom, kombijem i minibusom je proširenje uz makadamski kolni put koji počinje kao zapadni odvojak s jankovačke ceste (Velika - Jankovac - Slatinski Drenovac) nasuprot spomen obilježja* hrvatskim braniteljima poginulim u Domovinskom ratu  i vodi prema nepristupačnom najvišem vrhu Papuka (vojni objekt).
Preporučeni prilaz autobusom (samo iz smjera S. Drenovca) je prostrano proširenje uz jankovačku cestu kod spomen obilježja.
*Iz Sl. Drenovca (mimo pl. doma Jankovac) vodi do spomen obilježja asfaltna cesta, a iz Velike dobra makadamska cesta.