Vremenska prognoza

Prilaz biciklom:
Prilaz vozilom:

O objektu

Planinarska kuća Mlaka je mala drvena baraka a nalazi se na južnoj strani Krndije, iznad sela Mitrovca u blizini Kutjeva. Sagradili su ju kutjevački planinari u predjelu zvanom Mlaka. U prizemlju je prostorija s kaminom a u potkrovlju je spavaonica sa strunjačama. U blizini se nalazi izvor. Od kuće je otvoren vidik prema Kutjevu i kutjevačkim vinogradima.
ŽIGOVI kuće i Kutjevačke obilaznice su u upisnoj kutiji učvršćenoj na drveni bočni zid kuće lijevo od ulaznih vrata i prozora.

Prilazni pl. putovi i GNSS tragovi (pogledaj i preuzmi gpx trag na podstranici Karta )
proširenje uz šum. mak. kolni put - pl. kuća Mlaka (50 min)
proširenje uz šum. mak. kolni put - pl. kuća Mlaka (2,0 km)
Nedaleko proširenja iza zavoja mak. kol. puta početak je uspona do kuće (označen putokazom - 50 min ODMORIŠTE MLAKA, pojasnom i okruglom markacijom). Pl. put vodi po šumskoj stazi kroz mješovitu šumu oštrije se uspinjući do vlake. Dalje put vodi po vlaki do prostranog proširenja na zavoju šum. mak. kolnog puta, prelazi kolni put i nastavlja po vlaki blago se uspinjući do raskrižja pl. putova (priključka pl. puta iz Kutjeva) i raskrižja vlaka. Nastavno pl. put vodi po lijevoj vlaki (označeno putokazom - 20 min ODMORIŠTE MLAKA) do pl. kuće.

Prilaz(i) vozilom: Preporučen prilaz pl. kući, premda ne i najbliži*, je široko proširenje na lijevom oštrom zavoju šumskog makadamskog kolnog puta koji vodi od zadnje kuće u Donjem Mitrovcu**. Od zadnje kuće (k. br. 27) i kraja asf. ceste (ulice) vode dva šumska mak. kolna puta. Kako je lijevi odvojak puta nakon 50-ak m zapriječen rampom treba nastaviti pravo po dobrom kolnom putu spuštajući se do oštrog desnog zavoja, potom uspinjući do spomenutog proširenja (oko 600 m). Nedaleko proširenja iza zavoja početak je uspona do kuće označen putokazom 50 min ODMORIŠTE MLAKA, pojasnom i okruglom markacijom.
*Do bližeg prilaza osobnim vozilom moglo se npr. šum. mak. kolnim putom koji se iza zadnje kuće u Donjem Mitrovcu (k. br. 27) i kraja asfaltne ceste (ulice) odvaja lijevo. No, na tom je kolnom putu nakon 50-ak m zaključana rampa.
**Do sela dolazimo iz Kutjeva asfaltnom cestom za Veliku (žup. cesta 4101, Zagrebačka ulica). Primjerice od INA benzinske postaje u Kutjevu nastaviti Zagrebačkom ul. do prvog desnog odvojka (1,3 km) i dalje do zadnje kuće u D. Mitrovcu odnosnu kraju asf. ceste (oko 3,7 km).

Vrijeme pješačenja do okolnih pl. objekata: Nema okolnih pl. objekata do kojih vodi markirani pl. put.

ažurirano: 1. 8. 2022.

drugi izvor(i): HPS

Okolni vrhovi, KT i obilaznice uz pl. objekte

Krndija - vrh Kapovac (KT HPO - KT 1/pod. 1, 790 m, 1.30 h)