Vremenska prognoza

Prilaz biciklom:
Prilaz vozilom:

O objektu

U bukovoj šumici u blizini Bukvinog vrha, nedaleko raskrižja pl. putova - puta od pl. kuće Brezovac i puta iz zaselka Mirkovići poznatijeg kao „Jogurt staza“ - izgrađeno je sklonište Zlatko Prgin. To je uređeni kontejner nadograđen potkrovljem, s dodatnom zasebnom prostorijom za alat i drva (sjeverna strana) i drvenom natkrivenom terasom (južna strana). U skloništu se nalaze peć na drva, stol i klupe. U izgradnji je i mala gusterna. Malo niže na blagoj padini je vidikovac s klupama otkuda je otvoren vidik na dinarske visoravni Duler, Samar, Brezovac i osobito lijepi vidik na Podinarje i grad Knin te na Prominu, Kijevski bat, Svilaju, Sveto brdo i Crnopac.
ŽIG je u skloništu.

GNSS tragovi prilaznih pl. putova (pogledaj i preuzmi gpx trag na podstranici Karta uključivanjem sloja GNSS tragovi)
pl. kuća Brezovac (Duler) - skl. Z. Prgin
................................................
Od pl. kuće Brezovac put vodi kroz šumu umjereno se uspinjući po širokom makadamskom putu (istočnim kolnim prilazom pl. kući) do malog proširenja. Tu se spajaju kolni put od pl. kuće i stari put iz prostranog dola Brezovac. Nastavno pl. put i dalje vodi kroz šumu po uređenom kolnom putu do visoravni Duler. Ubrzo izlazi iz šume i nastavlja po kolnom putu preko prostranih livada i dolaca ravnomjerno se uspinjući do podnožja Bukvinog vrha i nedalekog Samara. Potom pl. put silazi s kolnog puta i nastavlja desno umjereno se uspinjući po stazi koja vodi po blagim travnatim padinama do raskrižja pl. putova odnosno kraćeg prilaza pl. skloništu Z. Prgin (označeno strelicom smjera i okruglim markacijama). Nastavno pl. put se nešto oštrije uspinje i vodi po južnoj padini Dinare do šumarka u kojem se spaja s "jogurt stazom" (označeno putokazima, strelicama smjera i okruglim markacijama). Nedaleko raskrižja, nešto niže u šumarku uz "jogurt stazu" je pl. sklonište.

Prilaz(i) vozilom:  Najbliži prilaz skloništu je pl. kuća Brezovac odnosno dinarska visoravan Duler. Pl. kući može se prići vozilom iz Knina do zaselka Guge asfaltnom cestom, a nastavno do Suvog polja (Markova groba) makadamskim kolnim putom. Sada je i makad. kolni put od Markova groba do Brezovca (nastavno i do Dulera) prohodan i za povišena osobna vozila. (prohodnost makad. kolnog puta na dan 28. 8. 2020.)
GNSS trag(ovi) prilaza vozilom (pogledaj i preuzmi gpx trag na podstranici Karta uključivanjem sloja GNSS tragovi)
Knin/Guge - pl. kuća Brezovac/Duler

Vrijeme pješačenja do okolnih pl. objekata: pl. kuća Brezovac - 1.30 h, skl. na vrhu Dinare - 1 h

ažurirano: 28. 8. 2020.

drugi izvor(i): HPS, HPK Sv. Mihovil, Šibenik

Kartografski izvor(i):
HGSS: Dinara 1:25000 (web karta)
SMAND: 40 Dinara, 2001.

Okolni vrhovi, KT i obilaznice uz pl. objekte

vrh Dinara/Sinjal (1831 m)