Vremenska prognoza

Scout

1 korisnik je do sada ocijenio ovaj dom

Područje: Samoborsko gorje
Brdo/planina: Samoborska gora (Noršićki jarak)
Upravljač: PK Scout, Samobor
Web adresa: www.pkscout.hr/
Kontakt: Srećko Bošković 098 310 808

Ocjena:

Smještaj

Kategorija: kuća
Mjesta za noćenje: 38
Sjedišta u blagovaonici:
Opskrbljenost: pićem, jelom po dogovoru
Otvoreno: vikendom od 1.4. do 31.10. i po dogovoru

Prilaz biciklom:
Prilaz vozilom:

O objektu

Na prijelazu iz Samoborskog u Žumberačko gorje, u kotlini potoka Bregana (Noršićkom jarku), u blizini zaseoka Koretići nalazi se scoutsko-planinarski centar Koretići. Objekti centra nalaze se neposredno uz makadamsku cestu koja iz Koretića vodi prema Noršić Selu, na nadmorskoj visini 360 m. U sklopu centra je i planinarska kuća „Scout“. Kuća se nalazi na prostranoj livadi okruženoj šumom. Sastoji od dva dijela. U manjoj brvnari su dvije blagovaonice i mala kuhinja, a u većoj spavaonice. Na livadama pokraj kuće može se kampirati, a u blizini je obzidani izvor. Centrom upravlja Savez Scouta Samobor, dok su Planinarski klub „Scout“ i članovi kluba glavni nositelji upravljanja.
ŽIG-ovi (Samoborske obilaznice, Samoborski scoutski put) su u upisnoj kutiji učvršćenoj uz spoj frontalnog i bočnog zida drvene barake (spavaonice) pored velike zidne karte.

GNSS tragovi prilaznih pl. putova (pogledaj i preuzmi gpx trag na podstranici Karta)
Kapelišće - Noršić Selo - pl. kuća Scout (2,5 km)
Prilaz pl. kući možemo započeti u Kapelišću* kod visoke zapuštene kuće odnosno škole nasuprot spomenute kuće. Dobro markirani pl. put vodi po asfaltnoj cesti do Noršić Sela i nastavno do raskrižja pri kraju naselja. Zelena biciklistička putokazna ploča (smjer Gabrovica) usmjerava na lijevi odvojak asf. ceste po kojoj nastavlja pl. put oko 350 m iza naselja gdje prelazi na makadamski kolni put. Ubrzo pl. put skreće desno na šumsku vlaku (označeno okruglom markacijoma i strjelicom smjera). Put dalje vodi po vlakama kroz šumu prelazeći s jedne na drugu vlaku (dobro označeno strjelicama smjera) umjereno se spuštajući do desnog skretanja na šumsku stazu. Otuda se put oštro spušta po dvije serpentine do izlaza na makadamski kolni put (iz Noršić Sela) i nastavlja desno kratko po kolnom putu do lijevog skretanja na stazu koja kratko vodi do pl. kuće. Prilazni pl. put je u cjelosti dobro markiran.
*Otuda vodi i prilazna cesta za osobna i terenska vozila (asfaltna a iza Noršić Sela makadamski kolni put) do pl. kuće.

Prilaz(i) vozilom: Iz Bregane žumberačkom cestom (D546) do Grdanjaca i kod restorana Vilinske jame nastaviti lijevo asfaltnom cestom (31080) prema Breganici, Kapelišću do Noršić sela. Dalje vodi dobar makadamski kolni put do pl. kuće. Ili nastaviti dalje po žumberačkoj cesti do Gabrovice, pa lijevo makadamskim kolnim putom mimo restorana Divlje vode i Ribnjaka, i nastavno po jarku između Osredaka i Tušćaka do Koretića i pl. kuće. Iz Samobora asfaltnom cestom (31087) prema Smerovišću pa desno asf. cestom (31084) preko Šipačkog Brega i Dragonoša do raskrižja (oko 1,2 km iza Dragonoša). Zatim skrenuti lijevo šumskim makadamskim kolnim putom kroz Pavkoviće i Golubiće, a u Jelenićima desno do Koretića i pl. kuće. Ili na raskrižju nastaviti pravo do Jarušja i dalje do Noršić sela i nastavno do pl. kuće. Iz Jastrebarskog asfaltnom cestom (3102) za Svetu Janu tj. Goricu Svetojansku, kroz sela Hrastje, Malunje i Ivančiće do Drage Svetojanske. Nastavno makadamskim kolnim putom prema pl. domu Žitnica mimo igrališta NK Sv. Jana i kamenoloma, do lijevog skretanja na makadamski kolni put prema Dragonošu i Jarušju. Oko 2 km nakon skretanja je raskrižje. Lijevi odvojak vodi kroz Pavkoviće, Golubiće i Jeleniće do Koretića i pl. kuće. Pravo kolni put vodi do asfaltne ceste Dragonoš-Jarušje (31084). A otuda lijevo asfal. cestom do Jarušja i dalje do Noršić sela i nastavno do pl. kuće.
Do kuće se može osobnim vozilom, kombijem i minibusom.

Vrijeme pješačenja do okolnih pl. objekata: pl. dom Žitnica - ... h

ažurirano: 5. 2. 2022.

drugi izvor(i): HPS, PK Scout

Okolni vrhovi, KT i obilaznice uz pl. objekte

Tuščak (585 m), Veliki Lovnik (737 m), Zečak (795 m), Noršička Plešivica (721 m)
Samoborski scoutski put (SSP), Samoborska obilaznica (SO), (žigovi KT su u domu)