Vremenska prognoza

Prilaz biciklom:
Prilaz vozilom:

O objektu

Planinarska kuća Jančarica je nekadašnja šumarska kuća koju je mrkopaljska šumarija darivala planinarima. To je prizemnica kvadratičnog tlocrta, s opremljenom kuhinjom i spavaonicom s 12 ležaja. Vodom je opskrbljena iz cisterne (preporuča se prokuhati). Kuća je okružena šumovitim brežuljcima i lijepim livadama a pored nje je stol s klupama i boćalištem iza kojeg je čistina s koje se pruža pogled na Bjelolasicu.
ŽIG je u kući.
UNUTRAŠNJOST KUĆE JE DEVASTIRANA I TRENUTAČNO NIJE ZA UPORABU A NA PROZORE SU ZABIJENE DASKE (srpanj 2020.).

GNSS tragovi prilaznih pl. putova (pogledaj i preuzmi gpx trag na podstranici Karta)
... (... km)

Prilaz(i) vozilom: Kući možemo prići vozilom iz Begova Razdolja dobrom makadamskom cestom preko Vrbovske poljane (jugoistočno od Begova Razdolja). Iz središta naselja (kod ugostiteljskog objekta Planinarski raj) asfaltnom cestom (58061) za Vrbovsku poljanu. Na prvom raskrižju (na kraju naselja) nastavljamo desnim odvojkom (smjerokaz Janjčarica) asfaltnom cestom. Nakon 900 m prestaje asfalt a dalje vodi dobar mak. kolni put. Od kraja asfalta do velikog raskrižja na središnjem dijelu Vrbovske poljane je oko 4,3 km. Na raskrižju sa smjerokazima (za Bjelolasicu i Jančaricu) nastavljamo desnim odvojkom oko 1 km do pl. kuće. Do raskrižja na Vrbovskoj poljani može se osobnim vozilom, kombijem i minibusom a do kuće preporuča se samo terenskim vozilom jer su pojedine dionice prilaznog puta u doba obilnih kiša oštećene vododerinama.
Kući možemo prići i iz Mrkoplja cestom (5191) za M. i V. Tuk, nastavno kroz Matić poljanu i Sungerski lug, sjeverno od Samarskih i Bijelih stijena, za Jasenak. U V. Tuku prolazimo pokraj pl. doma Bijele stijene (3,7 km) i nastavljamo prema Matić poljani. Iza naselja (1,3 km od doma) prestaje asfalt a dalje vodi dobar makadamski kolni put. Oko 5,2 km od pl. doma (na kraju Matić poljane) lijevo se odvaja uži makadamski kolni put koji prolazi pokraj lovačke čeke i vodi uzbrdo. Nakon 1,7 km na raskrižju nastavlja lijevo do pl. kuće Jančarica. Do raskrižja na kraju Matić poljane može se osobnim vozilom, kombijem, minibusom i autobusom a do kuće preporuča se samo terenskim vozilom jer su pojedine dionice prilaznog puta u doba obilnih kiša oštećene vododerinama.

GNSS trag(ovi) prilaza vozilom (pogledaj i preuzmi gpx trag na podstranici Karta)
Begovo Razdolje - Vrbovska poljana - Jančarica (7,1 km)
Mrkopalj - Tuk - Jančarica (11 km)

Vrijeme pješačenja do okolnih pl. objekata: pl. sklonište Jakob Mihelčić, pl. dom Bijele stijene