KT HPO - 4. Petrova gora - vrh Petrovac

Područje: 7. Karlovacko pokuplje, Kordun i Banovina

Metalni žig HPS-a učvršćen je na drvenom stupu iza upisne kutije na obrasloj vršnoj glavici M. Petrovca.
Pl. obilaznica Petrova gora
Vrh je obrastao visokom šumom i s njega nema vidika.
Prilazi Lovački dom Muljava – Rimski put – Veliki Petrovac – Mali Petrovac 1.30 h
Lovački dom Muljava – Mali Velebit – Mali Petrovac 1.45 h
...........................................
Lov. dom Muljava - Rimski put - V. Petrovac - M. Petrovac 1.30 h Uspon započinje iza lovačkog doma Muljava kod ulaza na poučnu stazu Rimski put (označeno putokazima). Put u cijelosti vodi kroz šumu po poučnoj stazi (Zelena staza, Planinarska obilaznica Petrova gora, PD Šumar) umjereno se uspinjući. Markacije su uglavnom jasno vidljive, a na nekoliko mjesta teže uočljive ili ih nema. U početku put vodi po širokoj i uređenoj stazi mimo obavijesnih ploča i drvene sjenice. Nastavno put prelazi preko curka (sezonskog potoka) po drvenom mostiću na sajlama i nastavlja mimo dvije "čeke" s obavijesnim/poučnim pločama do izlaza na šumsku cestu - Rimski put. Dalje nastavlja desno (prema istoku) po cesti do sljedeće obavijesne ploče s desne strane š. puta uz koju je i kontrolna točka Planinarske obilaznice Petrova gora (KT 5) i raskrižje pl. putova. Desni odvojak puta spušta se kroz šumu na Muljavu, a pravo vodi prema Petrovcu. Put nastavlja kratko po cesti a potom skreće desno u šumu. Nastavno vodi južno od šumske ceste (ne udaljujući se puno od nje, gotovo paralelno s njom, bitno ne mijenjajući visinu) po vlakama s kolotrazima i vododerinama, s razbacanim granjem nakon sječe šume i presjecan drugim vlakama oko 1 km gdje se put prema vrhu počinje ponovno uspinjati. Odnosno južnije od zeleno obojane metalno-drvene čeke gdje šumska cesta oštro skreće lijevo (prema sjeveru). Zbog te teže prohodne dionice pl. puta s rijetkim markacijama preporuka je nastaviti od KT 5 po šumskoj cesti do zelene čeke i mimo nje skrenuti desno u šumu na lako uočljivi markirani put koji prilazi spomeniku na V. Petrovcu s njegove sjeverno-zapadne strane. Nastavljamo mimo oštećenog i zapuštenog spomenika i po stepenicama mimo okolnih pomoćnih objekata do parkirališta na središnjoj visoravni, a potom pravo uzbrdo, pored obavijesne ploče s kartom obilaznice Petrova gora i ornitološke promatračnice na vrh Mali Petrovac do kontrolne točke. Oko 50 m JI od vrha (blago nizbrdo) su ruševina pavlinskoga samostana.
Lov. dom Muljava - M i V. Velebit - M. Petrovac 1.45 h Uspon započinje iza lovačkog doma Muljava kod velike obavjesne ploče s kartom upisnom kutijom i žigom KT obilaznice Petrova gora.
GNSS tragovi pogledaj i preuzmi GNSS trag na podstranici Karta
Lov. dom Muljava - Rimski put - V. Petrovac - M. Petrovac (4,0 km)
Lov. dom Muljava - M. i V. Velebit - M. Petrovac (4,7 km)
Prilaz(i) vozilom

Vrhu Veliki Petrovac možemo prići vozilom iz smjera Vojnića do kojeg dolazimo iz Karlovca ili Siska. Iz smjera Karlovca s državne ceste D1 u Tušiloviću skrenuti na cestu D6 u smjeru Topuskog do središta Vojnića (oko 10 km). Iz Siska državnom cestom D37 preko Petrinje do Gline a nastavno cestom D6 preko Vrginmosta do Vojnića. Iz Vojnića nastavljamo cestom 3225 preko Radonje do lovačkog doma u Muljavi (oko 7,5 km). Od lovačkog doma do devastiranog i zapuštenog spomen-doma s prostranim parkiralištem na Malom Petrovcu vodi dobra asfaltna cesta (oko 5,2 km). Od obavijesne ploče s kartom Pl. obilaznica Petrova gora na rubu parkirališta do vrha Veliki Petrovac je oko 200 m.