KT HPO - 3. Horvatovih 500 stuba

Područje: 4. Medvednica

Metalni žig HPS-a uzidan je ispod spomen-ploče Vladimiru Horvatu i Tomislavu Jutroviću kod špilje Medvednice (kod 400. stube).
Planinarski put Medvednicom
S podnožja/početka stuba nema vidika.
Prilazi Vrhovima Medvednice vode, s njene sjeverne i južne strane, dobro označeni i uređeni pl. prilazni putovi. Više na:
      Medvednica.info
      HPS-karta
Prilaz(i) vozilom Preporučljiv prilaz vozilom je prostrano parkiralište kod zapuštenog pansiona Zvonimirov dom Sljeme-Hunjka. Najbliži prilaz vozilom je proširenje uz Sljemensku cestu na oštrom desnom zavoju udaljenom oko 2,5 km od pansiona u smjeru Stubičkih Toplica (Zagorja).
ažurirano 15. 7. 2021.
karto izvor(i) HGSS: -
SMAND: -

Fotosfera (travanj, 2021.)

• dalia1 - Oct. 14, 2019, 10:27 a.m.

Lijep izlet za preporučiti, potrebno koju stubu osigurati da se ne klackaju i postaviti par friških markacija jer je siječa šume na tom putu pa ima nedoumica kamo dalje. dakle, nakon 1 izlaska iz šume nakon spusta s Hunjke kad se dođe na livadu samo ravno po izoranom putu nekim 200 m, markacija je na boru/jeli/ smkreki s lijeve strane , dalje silaz tim putem do križanja.. s desne strane ostane zelena rampa, dalje ravno u šumu bez markacije do info table nekih 5 minuta i nakon slijedećih 5 min dolazi se do početka horvatovih stuba.