KT HPO - 2. Zečak - vrh

Područje: 6. Zumberacka gora

Metalni žig HPS-a zacementiran je na vršnu stijenu između metalnog stupića s obavjesnom pločom i putokazima i  bukovih stabala s upisnom kutijom. Nedaleko je i geodetski stupić.
Jaskanski planinarski put (JPP), Samoborski scoutski put (SSP)
Vrh je prostrana zaravan s koje se pružaju vidici na Samoborsku Plešivicu, Japetić, Oštrc, Veliki Lovnik i Noršićku Plešivicu. Zapadna je strana obrasla šumom.
Prilazi Šoićeva kuća – Dragonoš – Zečak 3 h
Pl. dom žitnica (Japetić) – Grabarak – Zečak 2.15 h
Bukovac – Svetojanske Toplice – Paljugi – Zečak 2.15 h
Slavetić – Glavice – Tihočaj – Zečak 2.20 h
Pribić – Ruda Pribićka – Tihočaj – Višoševići – Zečak 3.30 h
Pl. kuća Scout – Šimraki – Delivuki – Paukovići – Zečak 3 h
..................................
Slavetić - Glavice - Tihočaj - Zečak 2.15 h Put započinje na proširenju na kraju ulice u sjevernom dijelu Slavetića oko 700 m od sportskih terena. Od proširenja markirani pl. put vodi po šumskom makadamskom putu ili vlakama djelomice oštećenim vododerinama i kolotrazima ravnomjerno se uspinjući. Pritom prolazi uz rub nekoliko travnatih proplanaka. Nakon izlaska iz šume u podnožju Glavica put nastavlja prema vršnoj točki travnatog brijega a potom se spušta ne gubeći znatno na visini do Tihočaja. Nastavlja blago se uspinjući po cesti do zaselka Višoševići a otuda (označeno obavijesnom i putokaznom pločom) oštro skreće desno (prema istoku). Nakon 350 m (putokazna ploča) put skreće lijevo (prema sjeveru) na travnatu kosu i, kratko se uspinjući, vodi do prostrane visoravni na čijem središnjem dijelu je vršna točka označena geodetskim stupićem, obavijesnom pločom i upisnom kutijom.
lov. kuća Sv. Hubert (Višošećiv mlin) - Zečak 1.40 h Put započinje na proširenju nedaleko lov. kuće* i kipa Sv. Huberta na uređenom postolju. Početak puta označen je putokazom i okruglom markacijom i nastavno vodi po uređenoj i obilježenoj dionici Jaskanskoga pl. puta (JPP).
*Do lovačke kuće možemo osobnim automobilom, kombijem i minibusom iz Jasterbarskog. Nedaleko jaskanske župne crkve Sv. Nikole skrećemo s glavne ceste za Svetu Janu tj. Goricu Svetojansku. Cesta prolazi mimo dvorca Erdödy, nogometnog igrališta i nekadašnje vojarne, te nastavalja kroz sela Hrastje, Malunje do Ivančića. Ulaskom u Ivančiće cesta se uspinje i nakon kilometra je oštri lijevi zavoj a iza njega raskrižje. Nastaviti pravo prema Gorici Svetojanskoj (središtu Sv. Jane). Nakon 300 m je osnovna škola (s lijeve strane). Nedaleko od nje cesta skreće oštro desno nizbrdo a kod kapelice ponovno desno. Iza zadnjih kuća prestaje asfaltna cesta i dalje nastavlja šumska makadamska cesta koja vodi mimo igrališta NK Sv. Jana i kamenoloma do lovačke kuće i kipa Sv. Huberta (s lijeve strane).
Slavetić - Glavice - Tihočaj - Zečak (7,5 km)
lov. kuća Sv. Hubert (Višoševićev mlin) - Zečak (3,5 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži prilaz vozilom su sela Pavkovići i Višoševići do kojih možemo doći iz Dragonoša/Jarušja ili iz Golubića.

ažurirano: 20. 4. 2020.

drugi izvor(i): HPS

karto izvor(i):
HGSS: -
SMAND: 07 Žumberačko gorje, 1:25.000 (2005.)
SMAND: 08 Samoborsko gorje, 1:25.000 (III. izdanje, 2012.)
PP "Žumberak - Samoborsko gorje" turistička karta 1:50.000, 2016.

• ignovak - Nov. 23, 2023, 2:50 p.m.

Obišao 18.11. putem od Slavetića preko Tihočaja do Zečaka. Put vodi kako je gore opisano uz napomenu da je prva polovica puta odlično markirana, no što se više približava Tihočaju potrebno obratiti pozornost radi rijetkih markacija. Lijepi vidici sa vršnih livada i malo niže sa Rešpeternice. Povratak preko napuštenog sela Stići i spuštanje nemarkiranom šumskom stazom natrag do staze 13, pa Slavetića (lijepo, ali ne preporučam radi zarasle i teško prohodne šumske staze). Žig na vrhu uredan u maloj stijeni.

• Sanjin - May 4, 2018, 1:14 p.m.

Dana 29.04. 2018. išli smo na Zečak makadamskom cestom iz Bukovca Svetojanskog preko Paljugi i Tihočaja do Višoševića. Automobil je najbolje ostaviti na prijevoju kod Križa (kapelice), otkud se za 15 minuta stiže na Zečak. S obzirom da smo poslije išli u pravcu Noršičke Plešivice, automobilom smo se spustili prema Pavkovićima, gdje treba skrenuti desno i nakon tridesetak metara lijevo. Treba voziti ravno do skretanja za Pavlince i skrenuti desno. Nakon toga samo treba voziti ravno držeći se lijevo makadamske ceste koja izlazi na asfaltiranu cestu malo prije Jarušja. Cesta je dobra makadamska i po njoj mogu ići i osobni automobili. Iz PP Žumberak dobili smo informaciju da jaki pljusak može u potpunosti uništiti cestu pa predlažem da prije nego što se netko uputi automobilom provjeri stanje na terenu.

• wukonja - Nov. 10, 2017, 10:18 p.m.

Cesta koja vodi od Stojdrage preko Golubića do sela Pavkovići i Višoševići je vrlo dobar bijeli put. Put od Višoševića do vrha je vrlo kratak i traje svega nekoliko minuta. Potrebno je svladati jednu malenu uzvisinu i vrh se nalazi u šumarku s lijeve strane. Staza i vrh su vrlo dobro označeni, a žig se nalazi zacementiran u stijeni ispod drveta na kojem je metalni pretinac i u vrlo dobrom je stanju. Sam vrh nema vidika, ali silazak prema Višoševićima pruža prekrasan pogled prema jugoistoku.