KT HPO - 1. Veliki Sadikovac - vrh

Područje: 13. Juzni Velebit

Metalni žig PPV i upisni tuljac učvršćeni su na stjeni pokraj velike neograđene jame (oprez!) nadomak vrha, pedesetak metara od vršne točke.
Planinarski put Velebno, 40 vrhova za 40 godina PD Kamenjak
V. Sadikovac istakniti je vrh jugoistočno od Baških Oštarija, a vidici s njega neometani su i otvoreni na sve strane. U smjeru jugozapada nadomak je Konjevača. Daleko na obzoru od juga do zapada vidimo Ravne Kotare i Zadar i otoke Pašman, Ugljan i Vir. Iza njih su Kornati, Dugi otok, Iž i Sestrunj. Zapadnije od njih su Molat, Ist, Premuda, Olib i Silba, te Lošinj (s Osorčicom), Cres i Rab. Uz obalu se proteže Pag. Od sjeverozapada, preko sjevera do istoka na obzoru vidimo Budakovo brdo, Bačića kuk i Dabarske kukove (Žuti, Kiza, Laginac, Kuk od pećica) a iza njih Matijević brijeg, Šatorinu (iza koje se nazire Veliki Kozjak) i Laktin vrh. Nastavno od Dabarskih kukova su Kuk od Karline, Medvjeđi kuk, Ljubičko brdo, Filipov kuk, Metla i Crni vrh. U smjeru istoka (ceste kroz Brušane) otvara se pogled na veliki dio ličke doline a na obzoru vidimo Golu Plješivicu, Ozeblin, Kremen i Zir (a iza njih i vrhove bosanskih planina).
Prilazi Baške Oštarije (prijevoj Takalice) – V. Sadikovac 1.30 h
Baške Oštarije – Sladovača – V. Sadikovac 2 h
.................................................
prijevoj Takalice - V. Sadikovac 1.30 h  Uspon na Sadikovac možemo započeti na proširenju uz cestu Gospić-Karlobag na prijevoju Takalica (na početku Oštarijskog polja). Četrdesetak metara od proširenja u pravcu Baških Oštarija s lijeve strane ceste a nasuprot dvije napuštene kuće počinje markirani pl. put na Sadikovac, nastavno i Konjevaču (označen okruglom markacijom i putokaznom pločom). Put vodi kroz bukovu šumu umjereno se uspinjući, prolazi pokraj ruševne kuće s limenim krovom a potom ispod dalekovoda. Dalje po oštrijem usponu za 15 minuta stižemo na sedlo. Put nastavlja u luku (zaobilazeći vrh Glavičice) spuštajući se u dulibu i izlazi na vlaku. Nastavlja po njoj lijevo blago se uspinjući. Nakon 5 min put silazi s vlake i dalje vodi po šumskoj stazi umjereno se uspinjući da bi ubrzo izašao iz šume (oko 30 min hoda od polazišta). Kratko vodi po travnatom bilu s kojeg se prvi put vidi vršni greben Sadikovca. Zatim ulazi u šumu oštrije se uspinjući, nastavno ponovno prolazi kratkim travnatim bilom. Nastavlja kroz šumu do raskrižja pl. putova (kamen sa smjerovima i odredištima i okruglom markacijom). Desno se put odvaja prema Sladovačkom brdu, Jelarju i Prpi a pravo nastavlja prema Sadikovcu. Put dalje vodi kroz šumu uz spomen-ploču poginulom planinaru I. Možaru i uz rub stjenovitog grebena oštro se uspinjući i ubrzo stiže pod strmi vršni greben Sadikovca. Zaobilazi ga s jugozapadne strane vrlo oštro se uspinjući i za 15 minuta izlazi na travnati hrbat Sadikovca. Put nastavlja po hrbatu prolazeći kratko kroz šumarak umjereno se uspinjući do prvog vrha s kamenom gomilom iza kojeg se desno odvaja put za Manji vrh (M. Sadikovac). Pravo put vodi uz veliku neograđenu jamu (oprez!) i stijenu na kojoj je žig PPV i upisni tuljac. A 50 m dalje je vrh s kamenom gomilom.
prijevoj Takalice - V. Sadikovac (2,7 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži prilaz automobilom je proširenje na prijevoju Takalice (na početku Oštarijskog polja) na državnoj cesti Gospić-Karlobag (D25). Nedaleko proširenja, 50 m u pravcu Baških Oštarija, s desne strane ceste su dvije napuštene kuće a nasuprot njih započinje markirani pl. put na Sadikovac nastavno i Konjevaču.