Vremenska prognoza

Vlaški grad

1 korisnik je do sada ocijenio ovaj dom

Područje: Juzni Velebit
Brdo/planina: Velebit (pod Svetim brdom)
Upravljač: PD Paklenica, Zadar

Prilaz biciklom:
Prilaz vozilom:

O objektu

Na mjestu nekadašnjeg skloništa, brvnare s malenom terasom i fantastičnim vidikom, rekonstruirano/izgrađeno je 2019. novo sklonište. Sklonište Vlaški grad nalazi se na sjevernoj strani malenoga sedla ispod istoimenoga vrha. U skloništu je peć na drva, a za noćenje treba ponijeti podložak i vreću za spavanje.
ŽIG: gumeni žig je u skloništu.

Prilazni pl. putovi i GNSS tragovi (pogledaj i preuzmi GNSS trag na podstranici Karta uključivanjem sloja GNSS tragovi)
ruševine past. stanova (M. Libinje) - skl. Vlaški grad

Prilaz(i) vozilom:  Najbliži prilaz za osobna vozila je sredina travnate visoravni Malo Libinje na kojem su ruševine težačkih/pastirskih stanova i pčelinjak, a nedaleko je i manji stambeni objekt s ravnim krovom. Do Malog Libinja vodi cesta iz Modriča - naselja na Jadranskoj magistrali oko 1 km prije Rovanjske. Prilazna cesta za Libinje započinje na oštrom lijevom zavoju iz smjera Rovanjske a neposredno prije prvih kuća u Modriču kao desni odvojak uske asfaltne ceste. Nakon stotinjak m prilazna cesta oštro skreće lijevo i nastavlja oštro se uspinjući mimo kuća do drugog oštrog desnog zavoja. Dalje cesta vodi po kršu obraslom makijom umjereno se uspinjući do raskrižja (1,2 km). Nastavno od raskrižja obje ceste vode u zaselak Kitnasta glavica: desno je južni a pravo zapadni prilaz zaselku ujedno i prilaz Libinju (označeno žutim putokazom Sv. Ivan - ostaci kapele Sv. Ivana u Ličkim Docima). Nakon 250 m od raskrižja lijevo se odvaja makadamska cesta za Libinje (označeno žutim putokazom Sv. Ivan i biciklističkom putokaznom pločom). Nastavno cesta vodi po kršu obraslom makijom i po kamenjaru umjereno se uspinjući do raskrižja na Libinjskoj kosi (10,1 km). Desno cesta vodi za V. Libinje (i Tulove grede) a lijevo za M. Libinje. Svojedobno je taj kratki lijevi odvojak ceste do M. Libinja (oko 1,5 km) bio neprohodan za osobna vozila zbog oštećenja i dubokih vododerina na prijevojima. Danas je na tim dijelovima ceste betonska podloga i prohodna je i za osobna vozila. Premda je prilazna makadamska cesta nasuta sitnim kamenom i održavana, a od Libinjske kose na nekoliko mjesta izgrađena je betonska podloga preporuka je ne voziti se tom cestom niskim osobnim vozilima (stanje 28. 8. 2020.).

Vrijeme pješačenja do okolnih pl. objekata: pl. sklonište Ivine vodice - 1.0 h, pl. sklonište Dušice - 2 h, pl. sklonište Zlatino sklonište - 2.30 h

ažurirano: 28. 8. 2020.

izvor(i): PD Paklenica

Kartografski izvor(i):
HGSS: Paklenica, 1:25.000 (Paklenica)
SMAND: 18a Južni Velebit II, 1:30.000
PP Velebit: Park prirode Velebit, 1:100.000

Okolni vrhovi, KT i obilaznice uz pl. objekte

Planinarska obilaznica Hej-lop
Hrvatska planinarska obilaznica (vrh)