Vremenska prognoza

Prilaz biciklom:
Prilaz vozilom:

O objektu

Planinarsko sklonište Crni vrh je jednostavan mali kontejner postavljen 20 metara od vršne stijene. Omogućava zaklon od nevremena, a i noćenje za nekoliko osoba uz uporabu spavaćih vreća.
ŽIG-a skloništa nema. Gumeni žig Slavonskog planinarskog puta je u skloništu. Metalni žig Hrvatske planinarske obilaznice zacementiran je na gornji rub južne uspravne strane vršne stijene uz koju vodi prilazni put iz Đulovca (oko 20-tak m od skloništa).

GNSS tragovi prilaznih pl. putova (pogledaj i preuzmi GNSS trag na podstranici Karta)
Bajina poljana - Vrani kamen - Dujanova kosa - Crni vrh (6,1 km)
prijevoj Međa (rask. pl. putova) - Crni vrh (2,1 km)

Prilaz(i) vozilom: Mogući prilaz osobnim i terenskim vozilom je raskrižje šumskih makadamskih kolnih putova na Bajinoj poljani. Nedaleko lovačke čeka i hranilice za divljač je putokaz i tu pl. put ulazi u šumu i nastavno uz Vrani kamen i Dujanovu kosu vodi do skloništa. Do Bajine poljane možemo doći vozilom od pl. doma Petrov vrh po dva kolna makadamska puta, sjeverniji je nešto kraći a južniji duži. U doba obilnih padalina ili topljenja snijega ili sječe i odvoza drva kolni putovi mogu biti oštećeni vododerinama i dubokim kolotrazima.
Drugi prilaz je prijevoj Međa do kojeg dolazimo iz Voćina. Iz središta Voćina (od dva velika panoa – Hrvatski grb i grb Voćina) nastaviti državnom cestom (D69) prema Kamenskom oko750 m do desnog odvojka uže asfaltne ceste - ul. N. Š. Zrinskog. Na početku ulice je velika zgrada Javne ustanove Parka prirode Papuk (Geo info centar, Geo suvenirnica, Geo bar) s parkiralištem. Nastavno ulicom N. Zrinskoga mimo kuća do vodocrpilišta SOBUNAR gdje prestaje asf. podloga i nastavlja dobar mak. kolni put (oko 1,2 km od zgrade Parka prirode Papuk). Dalje prilazni mak. put vodi uz rječicu/potok Jovanovica mimo nekoliko lovačkih čeka te dvije zapuštene šumarske kuće, pritom nekoliko puta prelazi riječno korito, do raskrižja (oko 10,8 km od zgrade Parka prirode Papuk). Desni odvojak vodi prema kamenolomu a prilazni put nastavlja kratko pravo pa u blagom desnom luku (mimo lijevog odvojka šum. kolnog puta na kojem je rampa) do desnog odvojka šum. kol. put na sedlu Međa (oko 11,3 km od zgrade Parka prirode Papuk). Tu su putokazi i početak uspona na Crni vrh i Dujanovu kosu.

Vrijeme pješačenja do okolnih pl. objekata: pl. dom Petrov vrh (3-4 h)

ažurirano: 6. 8. 2022.

drugi izvor(i): PD Petrov vrh, HPS

Kartografski izvor(i):
HGSS: -
SMAND: -
TZ Daruvar - Papuk: Orijentacijska karta za planinare i bicikliste Daruvar-Voćin, Đulovac-Sirač, 1:50.000 (izradio Josip Prević, 2015.)

Fotosfera

Okolni vrhovi, KT i obilaznice uz pl. objekte

Papuk - Petrov vrh (KT HPO - KT 5/pod. 1, 614 m, preko Vranog kamena 3-4 sata), Papuk - Crni vrh (KT HPO - KT 9/pod. 1, 865 m, 0 min)
Slavonski planinarski put (SPP) - KT 34, Planinarska obilaznica Hej-lop - KT: sklonište i Crni vrh, Najviši vrhovi hrvatskih županija - KT 7, Hrvatske planinarske kuće