KT HPO - 8. Korčula - vrh Kom

Područje: 16. Jadranski otoci - juzni dio

Žig HPO
Upisna kutija sa žigom je sjeverno od vrha, oko 10 m od vršne kamene gomile.
Kom nije KT drugih obilaznica
S vrha su široki vidici na cijeli otok, te prema Visu, Hvaru i grebenu Brača, Pelješcu i Mljetu. A za dobre vidljivosti prema vrhovima Biokova i Rilića.
Prilazi Farma Mala Kapja – Kom 1 h
Put prema vrhu počinje na prostranom parkiralištu sa smjerokazom i markacijom. Dalje vodi desno uz ogradu pored štale (nije baš jasna markacija i lako je otići lijevim putem na jug) i nastavlja po markiranom i uhodanom putu i većim dijelom u hladu šume. Negdje na sredini je odmorište s istrunulim klupama, a malo prije odmorišta lijevi odvojak vodi (oko 30 m) do jame Komoračišće. Od odmorišta se za 15 min stiže na hrbat i desno po njemu za 5 min na vrh.
gpx tragovi pogledaj i preuzmi gpx trag na podstranici Karta uključivanjem sloja GNSS tragovi
.... (... km)
Prilaz(i) vozilom

Najbliži prilaz vozilom je proširenje uz farmu seoskog gospodarstva na Maloj Kapji. Farma se nalazi s desne strane glavne otočne ceste D118 (Vela Luka-Blato-Korčula) prije kamenoloma, oko 5,1 km od priključka 1. Ulice (6222) iz Blata na glavnu cestu D118. Dolazimo li iz smjera Korčule farma je s lijeve strane ceste iza kamenoloma, oko 400 m iza raskrižja - odvojka za kamenolom i ceste 6268 za Smokvicu.