KT HPO - 8. Cesarsko brdo - vrh Japica

Područje: 3. Hrvatsko zagorje i Medjimurje

Metalni žig HPS-a zavaren je na stupić između klupe i poučne obavijesne ploče na vrhu.
Japica nije KT drugih obilaznica.
Prostrani vršni proplanak obrastao je šumom i nema vidika. Nedaleko stupića sa žigom i obavijesne ploče je visoka telekomunikacijska antena i kontejner a iza njega otvara se u smjeru SZ uski vidik na desiničke brežuljke.
Prilazi Klanjec – Cesarska Ves – vrh Japica 55 min
Klanjec – pl. kuća Cesargrad – vrh Japica 1 h
......................................
Klanjec (galerija A. Augustinčića) - pl. kuća Cesargrad - vrh Japica 1 h Prilaz vrhu možemo započeti s malog parkirališta ispred galerije A. Augistinčića a nasuprot crkve Blažene Djevice Marije i franjevačkog samostana. Na nedalekom rasvjetnom stupu (uz prometni znak Stop) je okrugla markacija i strelica smjera. Put vodi po kratkoj (neimenovanoj ulici) mimo galerije do izlaza na Cesargradsku ul. (oko stotinjak m od parkirališta) i nastavno po njoj oko 70 m do desnog skretanja (označeno markacijama i putokazima) na ulicu koji vodi kroz podvožnjak i dalje lijevo mimo kuća u SZ dijelu Klanjca (Put seljačke bune). Ubrzo ulica skreće oštro desno i vodi mimo vinograda a potom uz rub šume s jedne strane i vinograda s druge do raskrižja. Oštro desno uska asfaltna cesta vodi prema kućama i kletima na obroncima Cesarske gore. Od raskrižja* pravo (onačeno putokazima i markacijama) put kratko vodi po asfaltnoj i nastavno po makadamskoj cesti mimo kleti i raspela a ubrzo nastavlja kroz šumu po nekoliko zavoja umjereno se uspinjući do pl. kuće Cesargrad. Od kuće pl. put nastavlja pravo po travnjaku još oko 40 m do desnog skretanja na vlaku. Dalje put vodi po vlakama kroz šumu umjereno se uspinjući do vrha (trenutačno su markacije rijetke i blijede a smjer na raskrižju vlaka označen je putokazom EKO STAZA).
*Oko 850 m od raskrižja na desnom zavoju odvaja se lijevo kratki put (označeno putokazom i obavijesnom pločom) koji vodi do vidikovca "Pesji skok".
GNSS tragovi pogledaj i preuzmi gpx trag na podstranici Karta
Klanjec – pl. kuća Cesargrad – vrh Japica (3,2 km)
Klanjec – Cesarska Ves  – vrh Japica (2,7 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži prilaz vozilom je pl. kuća Cesargrad. Pl. kući možemo prići iz Klanjca u početku asfaltnom (oko 750 m) a dalje dobrim makadamskim kolnim putom. Prilazna asfaltna cesta odvaja se desno (prema sjeveru) iz Cesargradske ulice (cesta 22077) nedaleko galerije A. Augustinčića i crkve Blažene Djevice Marije.
Do pl. kuće se može kombijem i minibusom ali ne i s autobusom (uski prilazni kolni put).
ažurirano 6. 3. 2021.
karto izvor(i) HGSS: Zapadno Zagorje, 1:25.000/1:10.000, serija Kontinentalna Hrvatska 2, 2013. (Zapadno Zagorje)