KT HPO - 2. Vinica - vrh

Područje: 7. Karlovacko pokuplje, Kordun i Banovina

Metalni žig HPS-a učvršćen je na betonski stupić na kojem je upisna kutija. U pl. kući se nalazi rezervni žig.
4 rijeke karlovačke, Hrvatske planinarske kuće (pl. kuća Mladen Polović)
Vrh je obrastao šumom i s njega nema vidika osim djelomično prema jugu. Nadomak vrha je planinarska kuća od koje se pruža vidik prema Kleku a na sjever prema Zečaku, Japetiću, Plešivici i Medvednici.
Prilazi Duga Resa (Ul. dr. I. Banjavčića, k. br. 10) – pl. kuća M. Polović –  (Vinica) 25 min
Mrzlo Polje – Belajske Poljice –Vinica 1.15 h
Kamanje – Vodenica 2 h
Belajske Poljice - Vinica - pl. kuća M. Polović 1 h
..................................
Duga Resa (Ul. dr. I. Banjavčića, k. br. 10) - pl. kuća M. Polović 25 min Uspon na Vinicu možemo započeti u Ul. dr. I. Banjavčića kod k. br. 10 na malom proširenju* na oštrom lijevom zavoju ulice. Početak je označen okruglom markacijom na visokom betonskom stupu ulične rasvjete pokraj kojeg je drvena nadstrešnica. Markirani pl. put kratko vodi po uređenoj stazi između ograđenih voćnjaka, zatim ulazi u šumu i nastavlja po vlaki do izlaza na makadamski kolni put (koji vodi do pl. kuće) kod ograđenog vodospremišta. Otuda markirani pl. put vodi po spomenutom makadamskom kolnom putu mimo postaja Križnog puta umjereno se uspinjući do pl. kuće M. Polović i nastavno po hrptu oko 300-tinjak m do vrha Vinice.
*Premda se na malom proširenju mogu parkirati 2 do 3 vozila preporuka je parkirati vozilo na obilježenom parkiralištu kod učeničkog doma i nogometnog igrališta.

Belajske Poljice - Vinica - pl. kuća M. Polović 1 h Uspon na Vinicu možemo započeti kod autobusne postaje* uz županijsku cestu Duga Resa-Belajske Poljice (3184). Oko 20-ak m prije aut. postaje lijevo se dvaja uska asfaltna  ceste koja vodi do vinograda i kleti na južnoj padini Vinice. Početak je označen putokazom. Pl. put vodi po uskoj asfaltnoj cesti mimo nekoliko kuća (s lijeve strane) i uz rub šume (s desne strane) zatim uz vinograde. Nakon 570 m pl. put silazi s asf. ceste i mimo vinograda ulazi u šumu (označeno okruglim markacijama i strijelicom smjera). Nastavno put kratko vodi kroz šumu i kod raspela izlazi iz šume i nastavlja lijevo po kolnom putu mimo vinograda i brojnih kleti (isova) do zapadnog ruba vinogorja gdje ulazi u šumu. Nastavno kroz šumu pl. put vodi po vlaki umjereno se uspinjući do izlaza na drugu vlaku i oštrog skretanja desno (označeno okruglim markacijama i strijelicom smjera). Dalje pl. put vodi kratko uz gornji rub vinograda (s desne strane) i nastavno u lijevom luku izlazi na široku vlaku na obraslom hrbatu Vinice i po njoj blago se uspinjući do vrha Vinica i 300-tinjak m dalje pl. kuće M. Polović.
*Do autobusne postaje možemo doći iz Duge Rese (oko 3,6 km od oštrog desnog zavoja iza mrežničkoga mosta kod dugoreškog nogometnog igrališta) ili iz Cerovca Vukmaničkog preko Ladvenjaka.
GNSS tragovi pogledaj i preuzmi GNSS trag na podstranici Karta
Duga Resa (Ul. dr. I. Banjavčića, k. br. 10 - pl. kuća M. Polović (1,3 km)
Belajske Poljice - Vinica - (pl. kuća M. Polović) (2,8 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži je prilaz pl. kuća Mladen Polović. Kući možemo prići iz Duge Rese. Kod crkve Sv. Antuna cestom preko mosta na Mrežnici mimo stadiona NK Duga Resa po Ulici dr. I. Banjčevića do kraja (gdje prestaje asfalt). Odatle nastavljamo makadamskim kolnim putom do pl. kuće. Put je na pojedinim dionicama oštećen vododerinama i prohodan  je za terenska vozila kad je suho. Početkom veljače 2024. kolni put je uređen (nasut i poravnat) i provozan je za osobna vozila.