KT HPO - 1. Krk - vrh Obzova

Područje: 15. Jadranski otoci - sjeverni dio

Metalni žig HPS-a učvršćen je na granitnu ploču s nazivom i visinom vrha, nedaleko vršne kamene gomile.
Pl. put Oko riječkih baklji, 40 vrhova za 40 godina PD Kamenjak
S gole i kamenite, blago zaobljene prostrane vršne visoravni otvoren je vidik na sve strane. Za dobre vidljivosti na sj. strani obzora uočavamo Medviđak, Kobiljak i Zagradski vrh. Na istočnom obzoru Jadića plan a na jugoistočnom vrhove Sj. Velebita Veliki Zavižan i V. Plješivica. Na južnom i jugozapadnom obzoru su Rab, Cres i Lošinj. Na zapadnom obzoru proteže se Cres a SZ je blizi Veli vrh i dalje na obzoru nastavak je Krka.
Prilazi Treskavac – Veli vrh – Obzova 1.30 h
Bašćanska Draga – Obzova 2 h
Punat (Prgon) – Obzova 2.20 h
.....................................
Treskavac - Veli vrh – Obzova 1.30 h  U početku pl. put vodi kroz borovu šumu i ubrzo izlazi na krševit teren obrastao travom i visokom borovicom i nastavlja do prvog raskrižja (zapadno od suhozidom ograđenog privatnog posjeda s vinogradom i kućom za odmor). Desni odvojak puta vodi u Punat a pravo put vodi po travnatom dolcu obraslom makijom i borovicom do drugog raskrižja. Lijevo put vodi prema Obzovi mimo lokve Kaljužine i Vele lokve a blago desno nastavlja prema Velom vrhu (označeno strijelicama smjera i imenima lokaliteta te okrug. markacijama s repićima). Otuda se put počinje blago a potom umjereno uspinjati. Nastavno pl. put vodi mimo nekoliko dolaca ograđenih suhozidom po goleti djelomice obraslom travom i nižom borovicom te na koncu do vrha po golom kršu s rijetkom i niskom borovicom. Od Velog vrha pl. put nastavlja po golom kamenjaru/kršu prošaranom grmovima borovice blago se spuštajući do dolca Hramčić i istoimene lokve. Zaobilazi lokvu i prelazi suhozid nastavljajući kratko po dolcu a dalje po padini kamenjara obraslog rijetkim grmovima borovice umjereno se uspinjući između suhozidom ograđenih travnatih dolaca ili dolaca obraslih makijom i rijetkim stablima do velike vršne gomile uz koji je postavljena mramorna obavijesna ploča i žig kontrolne točke.
Treskavac - Veli vrh - Obzova  (4,8 km)
Prilaz(i) vozilom Uobičajeni prilaz vrhu je proširenje za parkiranje vozila na početku desnog odvojka sa ceste D102 Krk-Baška na prijevoju Treskavac. Odvojak je označen putokazom i obavijesnom pločom i udaljen je 4,7 km od kružnog toka nedaleko Marine Punat. Od proširenja za parkiranje možemo nastaviti vozilom po asfaltnom odvojku (kraće dionice i makadam) još 1,5 km do proširenja blizu ulaza na privatni posjed (suhozid sa željeznim vratima) na Črncu te tako skratiti uspon za pola sata pješačenja. Dvadesetak metara prije ulaza na privatni posjed desno se odvaja markirana pl. staza za uspon na Veli vrh (označeno okruglom markacijom i strijelicom smjera na boru, okruglom markacijom s repićima na asfaltu i malo dalje putokaznom pločom).
Do privatnog posjeda može se kombijem, minibusom i autobusom (ne preporuča se).